Правила

Правила готелю, бронювання номера та ануляції бронювання.

Шановні гості, бронюючи номери, ви декларуєте вашу згоду з “Правилами готелю” та гарантуєте дотримання цих правил вами і тими особами, які прибули до нашого готелю разом із вами. Будь ласка, уважно ознайомтеся з “Правилами”, а в разі виникнення питань зателефонуйте до нас: ми обов`язково надамо всі відповіді та пояснення. Правила не дискутуються та не обговорюються, не можуть бути предметом торгів, вони однакові для всіх та завжди. Дякуємо за розуміння!

  1. Гість робить передплату за проживання згідно виставленого рахунку або через систему електронних інтернет-платежів в розмірі 50% від суми, зазначеної в рахунку за реквізитами одержувача оплати, протягом 3-х робочих днів. З моменту отримання оплати комплексом бронь вважається гарантованою і ви, наші гості, можете бути спокійні та впевнені в своєму відпочинку. В разі ненаджодження коштів за бронювання в визначений для оплати термін (3 дні) ваш номер може бути переброньований для іншого гостя. Увага! Номери в системі бронюються одночасно для всіх, але пріоритет для отримання номеру має гість, який першим зробив попереднє бронювання. Згідно чинного законодавства готель стягує з Гостя туристичний збір у розмірі 0.5% від мінімальної зарплати на 1січня поточного року.
  2. Оплату за інші послуги (окрім проживання) гість може внести при поселенні на рецепції комплексу, або іншим зручним для нього способом (на підставі виставленого рахунку) до моменту поселення.
  3. При поселенні кожен гість має пред’явити паспорт громадянина України (для громадян України) або національний паспорт (для громадян інших країн), а також свідоцтва про народження дітей (якщо з ним знаходяться діти) – кожної дитини віком до 16 років (згідно пункту 1 статті 4 «Правил користування готелями й аналогічними засобами розміщення та надання готельних послуг», Наказ Державної туристичної адміністрації України від 16.03.2004 р). В деяких випадках замінником паспорту можуть бути водійські права. У разі відсутності даних документів комплекс має право відмовити гостю в поселенні.
  4. Прохання гостей, що стосуються надання послуг, що не передбачені діючими тарифами і прейскурантами, а також вимоги, що виходять за рамки повноважень персоналу, норм моралі чи здорового глузду, виконані не будуть.
  5. Тарифікація – по ночах, час поселення (check-in) – 14.00, час виселення (розрахунковий час, check-out) – 12.00.
  6. Проживання дітей до 5-ти повних років без надання додаткового місця є безкоштовним (наявність свідоцтва про народження є обов`язковою). Діти віком від 5-ти до 14-ти повних років мають розміщуватися на додаткових місцях .

.7. У випадку, якщо гість виїжджає з комплексу раніше завершення терміну оплаченого перебування з незалежних від комплексу причин, що не пов`язані з якістю надання послуг, кошти йому не повертаються. Виключенням може бути наявність поважної причини та раптових обставин особистого характеру (нещасний випадок, термінова шпиталізація, раптова хвороба чи смерть близьких, інші форс-мажорні особисті обставини). В таких випадках кошти за невикористані ночі та послуги можуть бути повернуті, за вирахуванням вартості однієї доби проживання за тарифом бронювання гостя. Це не є обов`язком готелю, але лише проявом співчуття, розуміння та поваги до загальнолюдських цінностей. Ми просимо наших гостей відповідально ставитися до організації свого відпочинку та будувати стосунки з готелем на паритетних, партнерських засадах, взаємній повазі та розумінні.

  1. У разі необхідності повернення грошових коштів гостю, який проживає в готелі пропонує наступні можливості: депозит на наступний приїзд, або повернення у той самий спосіб, яким була зроблена оплата. У кожному разі гість оформлює заяву на повернення коштів у встановленій формі (заява оформлюється на рецепції готелю). Гість, який ще не заїхав, але сплатив за проживання, має надіслати письмову заяву (в будь-який спосіб), що буде підставою для повернення коштів.
  2. У разі анулювання вже здійсненого бронювання, відмови гостя від заїзду (з якихось причин), повернення коштів здійснюється на підставі письмової заяви гостя на наступних умовах:

Бронювання: до 14 діб – 100%, від  7діб – 50%, менше 7 діб – кошти не повертаються;

“Гарячі” номери: за цим типом бронювання кошти не повертаються.

За згоди гостя кошти передоплати можуть бути зараховані на депозит і використані гостем в якості оплати наступного бронювання.

  1. Компенсація збитків, заподіяних гостем, проводиться за рахунок гостя з розрахунку подвійної ринкової вартості майна (вартості його заміни), що стало непридатним, або втратило вартість, або зниклого з вини гостя або відпочиваючих, що проживали в номері разом з ним. Компенсація здійснюється на підставі акту про пошкодження (зникнення) матеріальних цінностей, що складається в присутності гостя посадовими особами комплексу. Інформацію про вартість матеріальних цінностей надає бухгалтер комплексу.
  2. Гість в період перебування в готелі несе повну відповідальність за себе, осіб, які прибули разом з ним, а також дітей, і зобов’язується дотримуватися норм людського співмешкання і правил перебування в готелі, слідувати проханням та рекомендаціям співробітників готелю, шанобливо ставитися до персоналу комплексу, не шкодити іміджу і репутації комплексу словами чи діями. У разі невиконання даних Правил або відмови гостя від своїх зобов’язань комплекс має право внести гостя (гостей) в особливий список неблагонадійних клієнтів або виселити гостя раніше закінчення терміну його перебування без повернення грошових коштів.
  3. Категорично забороняється залишати дітей без нагляду у власному номері.
  4. До 09-00 і після 22-00 за Київським часом на території заборонені дії та заходи, що заважають повноцінному відпочинку гостей, дорослих і дітей, такі як: прослуховування або виконання музики і пісень на підвищеній гучності, гучне спілкування, використання салютних установок та інший шум.
  5. Гості готелю не можуть приводити і приймати у себе в номері сторонніх людей, які не проживають і не є зареєстрованими як гості комплекса «Великий» .Присутність в будівлі людей, які не є гостями комплексу (які не проживають і не зареєстровані), суворо заборонена. Гості готелю можуть зустрічатися із своїми знайомими у залі ресторану, або на прилеглій до готелю території назовні. Порушення гостем цього правила може призвести до його виселення без повернення грошових коштів.
  6. При виникненні будь-якої конфліктної ситуації з гостями комплексу або будь-якими якими сторонніми особами, що опинилися на його території, в будівлях і приміщеннях, будь-який співробітник має право і зобов’язаний звернутися до правоохоронних органів.
  7. Паління цигарок, сигар, трубок та кальянів в номерах і приміщеннях комплексу суворо заборонено. В разі порушення цього правила гість має сплатити штраф в розмірі 500 грн.

Дякуємо за розуміння та виконання правил внутрішнього розпорядку готеля.